مطالب مرتبط:
526 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد
شناسایی و توقیف 4 دستگاه حفاری ضربه ای غیرمجاز
دستگیری هفت تبعه خارجی غیرمجاز در قروه: امنیت در مرزها
دستگیری هفت تبعه خارجی غیرمجاز در قروه: امنیت در مرزها
اسامی فرآورده های آرایشی غیرمجاز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 11:302024-09-08بين الملل

 526 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد


مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری کاشان، گفت: دشت بزرگ کاشان در منطقه خشک و نیمه خشکی واقع شده و زندگی در آن با دو معضل بزرگ خشکسالی و بحران آب روبرو است.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری کاشان، گفت: دشت بزرگ کاشان در منطقه خشک و نیمه خشکی واقع شده و زندگی در آن با دو معضل بزرگ خشکسالی و بحران آب روبرو است.

هادی کاشانی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خشکسالی های دشت کاشان گسترده و کم سابقه است و از طرف دیگر تغییرات آب و هوایی و گرمایش زمین نیز منابع آبی این منطقه را تهدید می کند که در مقابل این چالش ها، برای توسعه نیز، نیازمند آب هستیم.

وی تصریح کرد: چاه های غیرمجاز تهدید جدی برای منابع محدود آب است که امیدواریم با همکاری مردم، برخورد لازم با برداشت های غیرمجاز از منابع آبی را داشته باشیم و از شهروندان درخواست داریم هرگونه چاه غیرمجاز را گزارش دهند.

مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری کاشان، افزود: آزادسازی 24 هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه های این شهرستان، لایروبی و ساماندهی بستر رودخانه شهر کامو و چوگان به طول 5 کیلومتر، دیوارچینی رودخانه روستای سادیان به طول 700 متر و دیوارچینی رودخانه اردهال به طول 650 متر از جمله اقدام های مدیریت منابع آب در شهرستان کاشان اس


برچسب ها: کاشان - غیرمجاز - مدیریت بحران - خشکسالی - چاه غیرمجاز - بحران - فرمانداری
آخرین اخبار سرویس:

 526 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد

 526 حلقه چاه غیرمجاز در کاشان مسدود شد